środa, 15 maja 2013

wiosennie







Jestem córką, wnuczką i prawnuczką ogrodników-powinnam więc chyba odczuwać większy pociąg do prac ogrodowych- ja jednak wol po prostu patrzec i podziwiać rosliny, a w oststnich dniach świat po prostu rozkwitł zielenią i kolorami. Jeden z moich najmilszych widoków do kontemplacji to kwitnąca magnolia, która na te parę dni staje się w moich oczach prawdziwym cudem:
To własnie ona jest w moich oczach prawdziwym symbolem wiosny









A początek maja był jak zwykle rodzinno- patriotyczny;-)

I flaga była wywieszona i msza za ojczyznę i trochę wspomnień historycznych
a lei spacery też i sporo czasu na świeżym powietrzu




1 komentarz:

  1. Ogrodnik ogrodnikiem, ale brak nowych dziewczyn pin-up, jak również nowych tematów z tym związanych trochę mnie zaniepokoił. Bardzo podoba mi się Twój blog, jak również ciekawe komentarze z dużą dawką humoru. Czyżby coś się stało? Czy może minął zapał? Od jakiegoś czasu wchodzę na Twego bloga i muszę przyznać, że zainteresowałaś mnie tym tematem. Sam niedawno nabyłem T-Shirt z z wizerunkiem pin-up gairl, myślę że po części pod wpływem Twego bloga. Ciekawy jestem jaka reakcja będzie w pracy, bo co zrozumiałe, na ulicy, czy też plaży nie zrobię chyba sensacji, chociaż kto wie? ;) Pozdrawiam i czekam na nowe odsłony pin-up, może związane z lotnictwem?, właśnie moja koszulka, a właściwie nadruk związany jest z awiacją, a konkretnie? Jest pilot, samolot i oczywiście pin-up gairl. Z całą pewnością sobie polatają ;) Jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)