piątek, 21 września 2012

pin up girls egzotyczne piekności

Wczoraj podczas zajęc na kólku z klasą IV, kilka razy poczułam małą łapke na swoich włosach; kiedy nie pomogło odsuwanie głowy wreszcie zwróciłam uwagę Werze,,na co ona odpowiedziała:"bo Pani ma takie fajne włosy, takie mięciutkie".Faktycznie wczoraj moja fryzura osiagnęła fazę, w której nie podejmuję nawet prób roczesanie loków, przypominają bowiem watę cukrową;Divina nazywa mnie wówczas owieczką.
Ale do czego zmierzam:  patrząc w lustro przypomniała mi sie wypowedź pewnej starszej pani z Essen, która powiedziała,że tak wyobrażała sobie Jagusię z "Chłopów" Reymona: blond włosy, błękitne oczy.To taki stereotyp słowiańskiej dziewoi. Dla nas chleb powszedni,ale pewnie dla mieszkańców innych kontynentów coś niezwykłego.
Temat egzotycznej piekności tj. rdzennej mieszkanki danej krainy lub też przedstawicielki rasy białej upozowanej za pomoca stroju i sztafarzu na "tubylkę" jest w nurcie pin up całkiem popularny i jak zawsze miły dla oka.
"Kleopatry" pin up ;-)
"szeherazady "pin up ;-)
 
 
 
 
"Pocahontas" pin up ;-)
 
 
 
 
 



 


 
http://www.youtube.com/watch?v=BzcCVGiP-OE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)