niedziela, 23 września 2012

jesiennie

http://www.youtube.com/watch?v=--xW8HPJRY0&feature=related
Własnie wróciłam z późnej mszy,co jest raczej nietypowe dla mnie, bo preferuję tę najwcześniejsza o godz 7,jeżeli uda mi się samoistnie wstac, no alebto nie był mój wybór.Każda eucharystia to przezycie, szczególnie gdy kazanie jest godne uwagi, i daje nam materiał do przemyślenia,a sam kaznodzieja obdarzony jest darem słowa...Tej umiejetności ludziom niekiedy zazdroszczę, np kiedy mam 90 min do dyspozycji,a ja po 45-50min jestem gotowa i wyczerepuje temat- z ręka na sercu;-)
Po drodze przez moją głowe przemykały różne refleksje o naturze ludzkiej, bo chociaż teoretycznie nie mam co do niej złudzeń, to jednak jest we mnie jakas głupia nadzieja,że jeżeli ja jestem zyczliwa, uczciwa i zachowuje sie porządnie w stosunku do innych,to i oni odpłaca mi ta sama moneta. A tu kolejne świństwo-i -szok,że tak można!No cóz ,człowiek się uczy całe zycie i głupi umiera. Człowiek to ja;-)
Słabo to pociecha,ale zawsze, że mogę patrzec bez wstrętu i wstydu w lustro, wiedząc,że nikogo nie skrzywdziłamz premedytacją i świadomościa tego, nigdy sie nie msciłam , nie podkładałam świń i nie czyniłam duchowego ani cielesnego nierządu  dla swej prywaty.
OJ chyba ta jesień i zbliżajace sie kolejne urodziny nastrajaja mnie do tego swoistego rachunku sumienia...
http://www.youtube.com/watch?v=_HO15k3vpPY&feature=fvsr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)