sobota, 13 października 2012

na psa urok!

ponad 2 tygodnie poświęcone na przemian pracy i opiece nad szczeniakami
w pracy różnie-w jednej generalniue ok; po chwili zgrozy, że moje 1/2 etatu jest zagrożona, chwila ulgi- dostałam nowa grupę- no , nie całkiem nową-uczyłam ich przez 2 miesiace w zeszłym roku i teraz znowu;-) cieszę się, fajne dzieciaki, choc moze nie wszystkie bezproblemowe
druga praca...wariatkowo-papiery,papiery i jeszcze raz papiery! zgroza;/nienawidze tej całej biurokracji,ale wyprodukowałam dwa programy w 2 tygodnie;/...jest ciężko, moje siedmnastoletnie przywiązanie do miejsca i lojalnośc jaka zawsze okazywałam, mimo różnych kolei losu jest wystawiona na próbę...
pieski;-)-wypełniaja praktycznie kazda wolna chwilę, najpiękniejsze momenty,to te , w których spią,bo moge wreszcie umyc zapuszczona podłogę,czy przejsc z jednego kranca mieszkania na drugi-bez ciagnięcia przy kazdym buciem/nogawce dwóch szczeniaczków;-)
a oto moja gromadka;
Gacuś vel Batman- mistrz szalonych skoków, małe niejadek,a przy tym rozdokazywany wariat-jest słodki- wyglada jak miniaturowy rotwailerek z tym swoim podpalanym umaszczeniem

poniżej Jajcarz zwany Jajkiem- piesk, który charczy i chrumka jak prosiaczek-jest niezwykle zywiołowy i przyjacielski;kiedys denerwował mnie-nazywałam go psem z ADHD,ale w końcu szturmem podbił moje serce...

no i panna LULU-jedyna dziewczynka wsród bandy chłopaków.sunia obdarzona siła woli i konsekwencją-umie walczyc o swoje,a przy tym jest słodka jak karmel, w kolorze którego ma futerko;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)