czwartek, 25 października 2012

prawie weekend (prawie robi wielką różnicę)

Jestem lekko otępiała i obolała.
Uczennica nie przyszła -Bogu dzięki-i mogłam powylegiewać się pod kocykiem, popijając malinową herbatę, czytając kolejna krwistą lekturę (tym razem oryginalny niemiecki policyjny kryminał "Sterbezeit"(czas umierania, czas na śmierć itp) i konstatując z radością,że telewizja dopieszcza mnie w dzisiejszy wieczór niewidzianym jeszcze odcinkiem CSI MIAMI.
Mój ukochany Horatio-bohater megapozytywny, ma w zasadzie jedną tylko wadę- nie istnieje;-(
Jego prawość, odwaga, lojalność wobec przyjaciół, niewzruszone zasady moralne i ludzkie odruchy wobec ofiar przysłaniają mi nawet jego wygląd zewnętrzny-bo fizycznie wcale mi się nie podoba (stwierdziłyśmy z Diviną,że przypomina rudego spanielka o zafrasowanym pyszczku).Porucznik Caine ratują moją wiarę w sprawiedliwość, facetów oraz ludzkość w ogóle;-)



A teraz jeszcze "Hotel"...
Te rozrywki rekompensują mi niedociągnięcia życia codziennego:od tygodnia mam tylko zimną wodę, myjąc się pod lodowatą stróżką wspominam z nostalgią czasy młodości i obozów harcerskich; rzędy zardzewiałych,  metalowych kranów na świeżym powietrzu i czysta, żywa woda o temperaturze minusowej;-) Eh...Majster pojawił się wreszcie dzisiaj, rozkręcił piecyk, stwierdził : "ja,pip pip pip ,ale syf". Poczem stwierdził ;"to ja przyjdę jutro" i zniknął. A wraz z nim nadzieja na gorący prysznic:-(

Czuję się wyalienowana spośród ludzi o "normalnych możliwościach higienicznych";-)
http://www.youtube.com/watch?v=Y-N4_lD4hDc
Lubię tę piosenkę;-)
A powróciła do mnie zupełnie niespodziewanie- może dlatego ,że ja sama często czuję się jak w "wieży radości- wieży samotności". To ma coś wspólnego z faktem,że moja praca jest bardzo socjalna-uwielbiam ją, lubię ludzi, ale także lubię samotność i czas z samą sobą.
Czas grzać wodę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)