sobota, 20 października 2012

po prostu

http://www.youtube.com/watch?v=RH5xNm479dc

Jak osoba ogarnięta demencją odkrywam na nowo (po raz kolejny) uroki muzyki Die Prinzen.Pewnie ktos może powiedzieć,że jestem zgermanizowana do szpiku kości,ale ja sie nie obrażę;-)-bardzo lubię tę kapelę, jej poczucie humoru, stosunkowo proste,ale trafiajace w sedno- i w serce- teksty,no i bardzo ładną pracę głosami, które juz we wersji a capella tworzą całe instrumentarium. Dlaczego własnie ta piosenka? Z powodu kawałka tekstu :"Ich bin hier oben auf meiner Wolke" (jestem tu wysoko na mojej chmurze)...
Otóż, kiedy z odejściem ostatniego szczeniaczka-przesłodkiej psiej panny Lulu, przeniosłam się wraz z psicą -matką do dawnej sypialni, czyli do dużego...hm względnie dużego;-) .I oto pierwsza noc na straym/nowym łozu i dziwaczny sen, który o dziwo zapamiętałam!Byłam w mojej szkole, ale w zupełnie innym budynku, punkty stałe wyznaczała moja maman i inne osoby z grona.W pewnym momencie poszłam do łazieneczki umyc kubek,a była ona mikroskopijnym pomieszczeniem,z jedną ścianą całkowicie przeszkloną -przypominała cos w rodzaju nowoczesnej windy i czułam sie w niej niewyrażnie.W pewnym momencie spojrzałam przez okno i zobaczyłam moje dziwne dziecko w żóltym czy czerwonym T-shircie,jadące na rowerze. Podniosło rękę w geście powitania,a ja...zachowałam się bardzo brzydko, no i totalnie nietypowo, bo przeciez miły ze mnie człowiek...

No  może nie do końca...Wczoraj przemówiłam się z Diviną, podobno byłam wredna (pewnie byłam),ale wkurza mnie swoim podejściem do niektórych spraw...Oddalamy sie od siebie;-( Rano potwornie nawlała mnie wątroba z powodu nerwów i pożarłam chyba 8 tabletek zusammen do kupy,zanim po ok 4 godzinach nie zelżało...przez cały ten czas prowadziłam zajęcia i mam nadzieję,że były one sensowne!
Rozwala mnie zmęczenie
błękitne łoże czeka
liczę na noc bez snów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)