niedziela, 21 października 2012

lepsza niż kilka godzin temu

https://www.youtube.com/watch?v=1FsgKW6sRrc&feature=related
taka nieskromna refleksja...po to poszłam spotkać Boga, by stać sie lepszym człowiekiem: lepszą córką , matką, sąsiadką, nauczycielką...bardzo często po komunii czuję w sercu wielką radość i przypływ siły,a przecież  Bóg jeden wie, że miewam różnego rodzaju przeszkody (od niezwykłego przypływu lenistwa i gnuśności poczynając na oczku w rajstopach czy zagubionych nagle kluczach kończąc) i pewna jestem,że właśnie w ten sposób działają "agenci z dołu"

W drodze powrotnej weszłam do NETTO, by nabyć serek biały półtłusty dla psicy i tam ujrzałam ku wielkiej mej radości piękne ciepłe ażurowe rajstopy, w typie takich jakie zwykle kupuję po ok 30 zł (Marylin, Sophie),a tutaj inna firma i połowa tej ceny;-)
Przeprosiłam Divinę za moje wczorajsze fochy w ramach doskonalenia swojego "Ja"
Powoli zegnam się z internetem na kolejny tydzień, leżę juz w łóżku ,stukam na laptopie i jednym okiem zerkam na "Kości"- i pomyslec, że czytałam jej książki zanim zostały sfilmowane...
Dobranoc ludzie z całego świata
Życze Wam udanego poniedziałku i łagodnego wejścia w normalny kierat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)