niedziela, 21 października 2012

z dzienniczka lektur

Książka, która męczyłam ponad tydzień (no ale wtedy miałam jeszcze szczeniaczki do obrobienia) i która pozostawiła mnie z pewnym niedosytem 

Dianne Emley "Kreuz Stich" (tytuł oryginalny "Cut to the Quick"
Super napisany kryminał policyjny : detektyw Nan Vinning ma za zadanie wyjaśnić zagadkę podwójnego, wyjątkowo odrażającego morderstwa (z użyciem min piły...)w eleganckiej willi w Pasadenie,a jednocześnie zmaga się ze straszną przeszłością: rok wcześniej została zwabiona przez zagadkowego mordercę w pułapkę,z której ledwo wyszła z życiem, oznaczona na jego resztę sporą blizną.Zdarzenie poprzedzone było obdarowaniem jej przez tajemniczego "wielbiciela" perłowym wisiorkiem z imitacją szlachetnego kamienia.Córka Nan, Emily sądzi,że kamień ten odpowiada symboliką miesiącowi,w którym zaatakowano jej matkę. Nan trafia na informacje o kolejnych morderstwach,w których jakąś rolę odegrały perłowe wisiorki z zawieszkami.Pojawia się posłaniec jej oprawcy,a on sam zdaje się być coraz bliżej...
I mimo,że sprawa podwójnego morderstwa zostanie rozwiązania, nie wiemy, co stanie się dalej z Nan i kto uwielbia krzywdzić kobiety, którym wcześnie przysyła perłowy wisiorek. I dlaczego to robi?
Moja ciekawość zostanie jednak niezaspokojona; na próżno szukałam jakiś innych książek tej autorki;-(
A teraz czas na spacer z moją ukochaną psicą Number 1 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)