niedziela, 24 lutego 2013

ogniste rudzielce red haeded pin up girls


Raz jeszcze wracam do koloru włosów i powtarzam obiegową opinię,że podobno kobiety o rudych włosach obdarzone są ognistym temperamentem, choć przecież rudy to także złoty, miedziany, rdzawy, kasztanowy, mahoniowy, w odcieniu granatu oraz marchwi, a do tego często bywa on pochodną tubki z farbą;-)




 


A do skupienia się na rudowłosych ślicznotkach zachęcił mnie ten wdzięczny występ:
https://www.youtube.com/watch?v=LugcFT5SHgk









Jednocześnie zaznaczam, że nie mam nic przeciwko rudzielcom-( sama nim byłam przez kilka lat mego życia), szczególnie tak uroczym jak te:


 

 

Oczywiście rudowłose bywają niegrzeczne (mam nadzieję,że sa pełnoletnie)
ale są niewątpliwie pociągające i wdzięczne - przynajmniej te na obrazkach i  to zarówno w stroju codziennym:
w sportowym:

w kabaretowym:
 
 
 
historycznym:


czy w kreacji wieczorowej:



podkasanym:
 


czy to w stroju niedbało-niekompletnym
 
 


 







czy kąpielowym


 

czy nawet takim bardzo skromnym  składającym się praktycznie  z piórka i kokardki na włosach
 
bądź też ze spódniczki z trawy
  i kwiatowego wianka;
 

 

 

 

 
o tatuażach nie wspominając
https://www.youtube.com/watch?v=HNHx27sSdrk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)