poniedziałek, 27 sierpnia 2012

o wszystkim po trochu

Wiadomośc z ostaniej chwili: C. zadała poprawkę: test na 37,5 punkta na 55 możliwych i ustn na ocenę dostateczną;-) Kamien spadł mi z serca, bo jeszcze wczoraj umówiłam sie z nią na mała powtórkę przed egzaminem,która trwała 2 godziny i wreszcie zrozpaczona brakiem jakiegokolwiek sensownego zdania na temat opisu dnia w czasie przeszłym, poprosiłam znękanym głosem:"napisz sobie te 6, 7 zdań na ręce lub nodze". Wstyd pani nauczycielko!
Ostanie dni wakacji : już za mna 2 rady, porządkowanie i wynoszenie pomocy ...
Robie porządki w ciuchach, zdecydowanie rozsatję sie z tymi, których nie nosiłam w ciagu ostatnich 2 lat i usilnie pracuję nad soba,żeby nie kupowac nowych;-)
Mój dzisiejszy outfit: biała bluzeczka z czarnym F&F i seledynowe balerinki z Atmosphere.No i kloszowany czarny płaszczyk też z tej firmy. I czarna włoska torebka-worek,zawiązywana na wstązkę.
A skoro o torbach mowa- oto moja ukochana, choc bardzo rzadko noszona-torebka boho od Mellie Bianco...
No i piosenka, która ostatnio mi w duszy gra....
http://www.youtube.com/watch?v=o6jI_J2n0Hk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)