poniedziałek, 27 sierpnia 2012

torebkoholiczka?

W ramach porządków powyciagałam min moje niegdyś ulubione torebki Juicy Cuture z antykurzowych woreczków i patrząc na nie przypominałam sobie różne rzeczy: popielata- podróż do Egiptu, sliwkowa- mój pierwszy kurs dla maturzystów, zielona zakończenie roku szkolnego mojej pierwszej maturalnej klasy...itp...itd...
Kiedy przeczytałam bardzo skrócony opis mojego dzisiejszego stroju , śmiałam się do łez.Oczywiście,że mam na sobie spódnicę: czarna, kloszowaną w białe,żólte i seledynowe bańki mydlane od Atmosphere-tzn. już nie, ze względu na wieczorny chłodek wskoczyłam w szaro-złoty welurowy dres Baby Phat.
Z dzienniczka lektur;-)
męczę, bo inaczej tego nie określę książkę Stephena Bootha Die schwarze Hand des Todes czyli Czarna ręka śmierci (tytuł oryginlny Dancing with the Virgins). Jest ciekawa, ale trudno mi sie na niej skupic- wątki sa zagmatwane, dużo szczególów, no a do tego poprzedni własciciel powieści był palaczem;/, ale niewatpliwie zaciekawił mi ,kto i dlaczego zamordował Jenny Weston. Więc do lektury!
I na przekór smierci!
http://www.youtube.com/watch?v=zO4_u0_Dpa8
Ta piosenka jest dla Ciebie- dziwne dziecko, bo własnie o Tobie myśle. Z troską?

2 komentarze:

  1. Czytając pierwsze słowa musiałem wiedzieć co będzie dalej. Jest pani podobna do mnie (chyba jesteśmy pokrewnymi duszami). Nie mogę sie doczekać nastepnego postu. Pomogła mi się pani oderwać od mojego problemu.. Proszę pozdrowić mamę. Nie mogę doczekać się nastepnego postu :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja.Zazdroszczę;-)szczególnie tej różowej!

    OdpowiedzUsuń

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)