piątek, 3 sierpnia 2012

szczęśliwa godzina

http://www.youtube.com/watch?v=7_TMUJIWwyI
zdaję sobie sprawę,że dla większości populacji- wybija szczęśliwa godzina- zaczął sie weekend;-)
No cóż dla mnie ostatnio chleb powszedni- weekend na okrągło;-)
Zrobiłysmy sobie z C wolny weekend. Serducho mi rośnie, jak widze rezultaty- bo są!
Chociaż czasem mi przyjdzie jeszcze z nieutrwalonym materiałem,albo nieodrobionym cwiczeniem, to i tak jej nie odpuszczam- powatrza ze mna słówka, odrabia prace domową, a coraz częściej, kiedy jej zadaję jakieś pytanie, to udziela mi jak najbardziej prawidłowej odpowiedzi;-).A że przedtem robi taką totalnie niepewną i pustą minę, to efekt tym lepszy;-D.
Ostatnio odmieniając jakis czasownik-szybko i bezbłędnie, powiedziała: "to nie jest wykute, tylko juz mi tak normalnie w głowie siedzi".Ucieszyłam się- takie słowa - cukier do mojej herbatki;-).
Zdążyłam juz ja polubic- dobry z niej dzieciak, przede wszystkim widac w niej miłośc do zwierząt, i to nas łączy.
Generalnie lubię swoich uczniów, praktycznie bez wyjatków, choc nie zawsze podoba mi się ich zachowanie czy postępki-ale to nie znaczy,że skreślam człowieka, nawet jesli wydaje negatywną ocenę stanu wiedzy czy uczynków. Staram sie bardzo byc sprawiedliwa i rzetelnie oceniac ich umiejetności, choc przeciez nie wszystko da sie pomierzyc i wcisnąc w określone wymiary.Wiadmo, że z niektórymi ma się lepszy kontakt, ale to też kwestia osobowości- i mojej i ich;-)
Przede mna wyzwanie- po 2 latach przerwy dostałam znowu wychowawstwo i powoli zaczynam sobie planowac rózne działania. Troszeczkę sie boję stresu i odpowiedzialności,ale i tych okropnych papierów,ale też i cieszę, wiec chyba ok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)