czwartek, 26 lipca 2012

byc kobietą

Po lekcji z C. Zrobiłam jej dzisiaj sprawdzian z zagdanień, nad którymi pracowałyśmy dotychczas. Napisała na solidną trójkę, a więc bez rewelacji,ale postęp jest;-).
Po lekcji jak zwykle chwila zabawy z psicą i pogaduchy. Znalazłam juz kluczyk do C. To własnie zwierzęta, a przede wszystkim konie. Od razu sie rozkręca i promienieje, jak o nich opowiada. To dobrze,że ma swoją pasję. Patrzę na nia z przyjemnością: ładna blondyneczka o uderzajaco niebieskich oczkach, świeża,naturalna  z tym słynnym urokiem młodości, który nie potrzebuje makijażu.


Pisałam już o tym,że jestem wielbicielką tego, co ładne (oczywiście dla mojego subiektywnego gustu).Dwie niedościgłe i zarazem kontrastowe  ikony piekna i kobiecości to dla mnie Marylin Monroe i Audrey Hepburn, obie niestety już nieobecne wsród nas, a przecież niesmiertelne!



Oczywiście, nie dorównuję żadnej z nich. Ale ciagle jeszcze z przyjemnością (zazwyczaj) spogladam do lustra, Jego wysokośc czas jest dla mnie w zasadzie raczej łaskawy,a w mojej rodzinie kobiety maja dobre geny!- moja kochana dzisiejsza solenizantka, czyli mama wyglada wręcz niewiarygodnie dobrze,jak na swój wiek, szczególnie, gdy ma tzw. dobry dzień.I jeszcze ta figura !!!- wiem,że zawdzięcza ja w tym momencie chorobie, więc zawiśc jest nie na miejscu...ale...
 Chociaz ja i tak lubię i akceptuję siebie. Wiem, że mogłabym tu i ówdzie troszke zrzucic, i od czasu do czasu zrzucam,a potem, znowu przybieram.Prawda jest taka, że po pierwsze lubię jeśc;-),a po drugie jestem leniem- uwielbiam wylegiwac sie z książka w ręce;-). Wiec fakt,że może za kolejną wizyta Tezeusz znowu mnie zmierzy dziwnym spojrzeniem i powie tym swoim serdeczno-dziarskim tonem"'trzeba biegac!~trzeba sie ruszac!" nie zrobi na mnie wrażenia;-)
A teraz kolejny raz raz pod prysznic.Jest upał, tunika dosłownie lepi sie do pleców. Chce sie poczuc świeża i pachnąca. Więc...papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)